loading...

پیکس لاو | PixLove | فیلم و عکس

موسیقی و هنرهای تجسمی

آخرین ارسال های انجمن

فیلم امیر تتلو در دادسرا,

 امیر تتلو بعد از بازداشت دردادسرا,علت دستگیری تتلو , توهین تتلو به قاضی قاسم زاده,خبر جدید از ماجرای دستگیری امیر تتلو ,فیلم امیر تتلو بعد از بازداشت, دلیل بازداشت امیر مقصودلو,ویدیو حضور امیر تتلو در دادسرای رسانه,جزئیات جدید از بازداشت امیر تتلو, امیرحسین مقصودلو , امیر تتلو,چرا امیر تتلو 2 شهریور دوباره بازداشت شد؟,لحظه بازداشت تتلو فیلم, قاضی قاسم زاده,

ماجرای دستگیری امیر مقصودلو معروف به امیر تتلو به دلیل توهین به قاضی قاسم زاده+فیلم:

PixLove بازدید : 75 چهارشنبه 03 شهریور 1395 زمان : 17:47 نظرات (0)

آپارات لحظه بازداشت امیر تتلو ,

جزئیات دستگیری امیر تتلو, فیلم لحظه بازداشت امیر تتلو, علت بازداشت امیر تتلو,ماجرای دستگیری امیر تتلو ,ویدیو دستبند زدن به امیر تتلو ,کلیپ دستگیری امیر تتلو ,دلیل دستگیری امیر تتلو ,چرا امیر تتلو بازداشت شد,جزئیات بازداشت امیر تتلو ,فیلم دستگیری امیر تتلو , امیر تتلو ,

 

ماجرای بازداشت امیر تتلو

ماجرای دستگیری امیر مقصودلو معروف به امیر تتلو+فیلم:

خبری سایت های خبری منتشر کردن مبنی بر اینکه امیر تتلو با نام اصلی امیر حسین مقصودلو بازداشت شده

جهت مشاهده جزئیات ماجرا به ادامه مطلب مراجعه کنید…

PixLove بازدید : 99 چهارشنبه 03 شهریور 1395 زمان : 17:42 نظرات (0)
سرطان فریدون آسرایی | فریدون آسرایی سرطان حنجره گرفت
فریدون آسرایی دچار سرطان حنجره شد و مورد عمل جراحی قرار گرفت +تصاویر
سرطان حنجره فریدون آسرایی + توضیح و عکس,“فریدون آسرایی” به سرطان حنجره مبتلا شد,سرطان فریدون آسرایی | فریدون آسرایی سرطان حنجره گرفت,خواننده پاپ و مشهور سرطان حنجره گرفت,ماجرای سرطان حنجره فریدون آسرایی,خبر سرطان حنجره فریدون آسرایی,عکس فریدون آسرایی در بیمارستان,مرگ فریدون آسرایی,سرطان فریدون آسرایی,فریدون آسرایی در اتاق عمل,فریدون آسرایی و عمل جراحی,فریدون آسرایی.سرطان فریدون آسرایی در سال 95,عکس های فریدون آسرایی مرداد 95,عکس های فریدون آسرایی در سال 95,
فریدون آسرایی ، سرطان حنجره

“فریدون آسرایی” خواننده خوش صدا و دوست داشتنی کشورمان که صدای آرام و دلنشینش طرفداران بسیاری دارد متاسفانه سرطان حنجره گرفت که همه چیز را از زبان خودش بشنوید.

 

فریدون آسرایی از سرطان حنجره اش میگوید

فریدون آسرایی متولد 17 مرداد 1335 در آسارا می باشد. فریدون آسرایی خواننده پاپ و مشهور کشورمان در 60 سالگی خبر از سرطان حنجره اش داد که بسیار ناراحت کننده است.

فریدون آسرایی هفته پیش زیر تیغ جراحی رفت و حنجره خود را به دست پزشکان سپرد.

او درباره مشکل خود گفت:مدت طولانی بود که در حنجره ام احساس درد می کردم. این مشکل تا حدی پیش رفت که صدایم به زور خارج می شد. به پزشکان زیادی مراجعه کردم، اما هیچ کدام تشخیص درستی ندادند.

PixLove بازدید : 484 شنبه 09 مرداد 1395 زمان : 16:01 نظرات (0)

علت خداحافظی محسن چاوشی از اینستاگرام,

 ماجرای خداحافظی چاوشی از اینستاگرام ,عکس خداحافظی محسن چاوشی از اینستاگرام,

علت ماجراي خداحافظي محسن چاوشي از اينستاگرام+عکس

 خداحافظی محسن چاوشی از اینستاگرام,محسن چاوشی از اینستاگرام خداحافظی کرد,دلیل خداحافظی محسن چاوشی از اینستاگرام,

چرا محسن چاوشی از اینستاگرام خداحافظی کرد؟,جزئیات ماجرای خداحافظی محسن چاوشی از اینستاگرام ,

اینستاگرام محسن چاوشی , محسن چاوشی  ,  اینستاگرام ,


در پی درج کامنتهای انتقادی یک عده درباره نحوه استفاده محسن چاوشی از شعرهای کلاسیک در آثاراش، محسن چاوشی تمام پست های اینستاگرامش را حذف کرد تا به نوعی یک خداحافظی مقطعی با اینستاگرامش داشته باشد.


PixLove بازدید : 415 چهارشنبه 09 تیر 1395 زمان : 11:05 نظرات (0)

درگیری تتلو و یاس,

تتلو و یاس به جان هم افتادند + تصاویر,

جنجال حمله امیر تتلو به " یاس " یاسر بختیاری + عکس,

علت دعوای تتلو و یاس در اینستاگرام چه بود ؟,

درگیری تتلو و یاس,تتلو و یاس به جان هم افتادند + تصاویر

امیرحسین مقصودلو ملقب به امیر تتلو و یاسر بختیاری معروف به یاس شب گذشته در آخرین شب سال ۹۴ در شبکه‌های اجتماعی موبایلی به جان هم افتادند.

ماجرا از این قرار است که امیر تتلو در صفحه اینستاگرام خود در پی اعتراض به واکنش‌های چند شب پیش حضورش در یکی از گزارش‌های خبر ۲۰:۳۰ شبکه دوم سیما و آهنگ یاس مطالبی منتشر می‌کند و این خواننده را مورد اشاره خود قرار می‌دهد و می‌نویسد:

 

به ادامــه مطلب بــروید...

PixLove بازدید : 631 یکشنبه 01 فروردین 1395 زمان : 16:00 نظرات (0)

جدایی خواننده معروف ایرانی و ازدواج با بازیگر سینما!

علت طلاق خواننده ایرانی از همسرش

ماجرای طلاق خواننده ایرانی از همسرش

طلاق خواننده ، طلاق خواننده معروف از همسرش!

فیس‌بوک، عامل طلاق خواننده پاپ ایرانی

طلاق خواننده ، ‌ طلاق

این روزها شاهد که جدایی بسیاری از زوج های هنرمند و همسرانشان هستیم، متاسفانه به تازگی یکی از ستارگان موسیقی کشورمان نیز از همسرش جدا شد.

 

طلاق خواننده معروف و همسرش

در حالی طلاق های پر سر و صدای هنرمندان ز گذشته تا کنون حاشیه های زیادی داشت این بار یک جدایی در بین اهالی موسیقی اتفاق افتاده است.

می گویند همسر یکی از خواننده ها که برای خودش اسم و رسمی دارد، بعد از سال ها زندگی مشترک درخواست طلاق داده و بعد از کلی رفت و آمد و جروبحث خواسته اش را عملی کرده. 

نزدیکان به این خواننده تایید می کنند که او و همسرش از مدت ها قبل به مشکل برخورده بودند. با توجه به این اختلافات بود که هرازگاهی شایعاتی درباره آن ها شنیده می شد. اما با توجه به شرایط زندگی شان بعید به نظر می رسید که کارشان به طلاق بکشد. تصور همه این بود که آنها به خاطر فرزندشان به زندگی مشترک ادامه می دهند. به خصوص اینکه پدر وابستگی شدیدی به فرزندشان دارد و می گفتند او حاضر نمی شود به جدایی رضایت بدهد اما به هر حال اختلافات در حدی نبوده که همسر این ستاره کوتاه بیاید.
 
طلاق خواننده ایرانی,طلاق خواننده ، طلاق خواننده معروف از همسرش!
 

جدایی خواننده ایرانی از همسرش


سلبریتی بودن دلیل اصلی اختلافات این زوج بوده. در هر مراسم، کنسرت و مهمانی دور و بر آقای ستاره بیش از حد شلوغ می شود و او هم که علاقه زیادی به هوادارانش دارد، برای آنها سنگ تمام می گذارد. این توجه به هواداران، وقت زیادی این خواننده می گیرد و او کمتر فرصت می کند کنار خانواده اش باشد. در کنار این اتفاق بزرگ، برگزاری کنسرت های پی در پی در شهرهای مختلف و خارج از ایران، آقای خواننده را از خانه و خانواده دور کرده بود. این نبودن ها، همسر را به این نتیجه رساند که این مدل زندگی کردن سرانجامی ندارد.

آقای ستاره حالا بعد از جدایی باید مهریه همسرش را پرداخت کند. تعبیرها از خوشحالی او وقتی یکی از جوایز جشنواره موسیقی را برد، هم جالب بود. می گویند این آقا بعد از گرفتن جایزه خوشحالی کرده که می تواند بخشی از مهریه را با جایزه اش پرداخت کند. البته این شوخی را با دوستان نزدیکش کرده و بعضی ها هم که گوش های شان تیز بوده، شنیده اند و متوجه طلاق او شده اند.

با اینکه هنوز جدایی این ستاره از همسرش به طور رسمی اعلام نشده، شایعات دیگری درباره اش مطرح است، اینکه او وارد رابطه احساسی جدیدی شده است. چندی پیش آقای خواننده با یکی از بازیگران سینما که مدتی قبل از همسرش طلاق گرفت، در یکی از مجالس تقریبا خصوصی دیده شد و همین حضور همزمان دلیلی شده است تا بگویند، بعید نیست در آینده ای نزدیک بین این خواننده و این بازگیر اتفاقات خوشایندی بیافتد.
PixLove بازدید : 279 یکشنبه 16 اسفند 1394 زمان : 10:14 نظرات (0)

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 963
  • کل نظرات : 101
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 46
  • آی پی امروز : 57
  • آی پی دیروز : 146
  • بازدید امروز : 68
  • باردید دیروز : 250
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 1,219
  • بازدید ماه : 10,285
  • بازدید سال : 65,502
  • بازدید کلی : 2,692,284